Angie Ink.

Jag är en såndär människa som gillar kontroll.
Å planering.
Ordning å reda is the shit.
Utom när det är tvärtom då förstås.
När spontana saker bara händer.
Å allt är lite lagom stökigt.
Då låter jag det va just så.

Igår åkte jag å vännen till Malmö.
Inga vattentäta planer.
Lite mer att det fick bli som det blev.
Vilket visade sig vara bra.
Delar av det blev skrivet i bläck.
På mig.

"Through the storm we reach the shore"
Den texten är nu en del av min underarm.
Och en väldigt passande sådan.
Både orden å stilen är passande.
Genom kaos till nåt bra.
Lite ohanterlig stil som på nåt sätt ändå binds ihop till en helhet.
Nån slags kaosteori i egen form.
Very much Angie.
Very much life.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0