Film är bäst.. i verkligheten.

Lyckan, kärleken och meningen med livet.
Saker man vill veta mer om.
Jag såg filmen som heter precis så. På bio.
Den lät mig faktiskt veta lite mer.
En kvinna som reser ut i världen. Å in i sig själv.
Det finns många sorters resor att göra.

I orginal heter filmen Eat, Pray, Love.
Ät, Be, Älska.
Jag skulle vilja säga tro, istället för att be.
I princip, är väl de tre grunderna till meningen me livet.

Jag skulle kunna se filmen direkt igen.
För att inte missa något av allt det bra.
Många bra repliker.
Å många bra saker att läsa mellan raderna.

Jag är förresten mer säker nu än nånsin att jag måste till Rom.
Snart.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar film, fantastisk bok! DVD-köp ett måste...

2010-11-24 @ 20:38:03
URL: http://mellanalltoinget.blogspot.com
Postat av: Anonym

Underbar film, fantastisk bok! DVD-köp ett måste...

2010-11-24 @ 20:38:26
URL: http://mellanalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0