Torsdagspannkaka.

Jag vet att man inte ska använda ordet hata i onödan.
Men jag h a t a r verkligen snö å is i oktober.
Drog upp rullgardinen i morse å kände mig som mitt i ett skämt.
Så var det inte.
Det innebar att jag gick svärande till jobbet.
Me mössa å tjockaste vinterjackan på.
Bilen fick stå kvar me sina sommardäck under snön.

Anyhow.
Snön gjorde mig på riktigt dåligt humör.
Vilket för övrigt är helt opassande på en torsdag.
Dåligt humör är i regel förpassat till måndagar.
Försökte pigga upp mig me godis på kontoret.
Sockerkick är ju som bekant the shit.
Funkade lite. Men inte tillräckligt ändå.
Tog därför till det ultimata glad-vapnet;

http://www.youtube.com/watch?v=6kXHf4d6yik

Helt ärligt, jag kan inte låta bli att skratta av denna underbara reklam.
Dagen blev me ens härligare.
Å trots att ärtsoppan va frånvarande blev torsdagspannkakan komplett.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0