Packa kappsäck.

Ska packa inför en liten resa.
Borde egentligen va klar me det.
Eftersom jag knappt har nån tid mellan nu å till vi åker.
Men jag är klar me första delen iaf.
Den som betyder att lägga fram a l l t som ska packas.
Eller, kanske packas.
För oftast har man hälften kvar när väskan är full.
Å då har man ändå för mycke me sig.
Man i detta fallet är alltså jag.
A l l t i d  f ö r  m y c k e  p a c k n i n g.
För att slippa stå där sen.
Å känna att jag nog borde haft me nåt jag inte packade.
Som om jag åker till världens ände utan affärer.
Vi ska till ett varmt land.
Förhoppningsvis dagar som innebär sol å bad.
Den vetskapen har jag.
Men ändå.
Tyngsta väskan på bagagebandet kommer att va min.
Den vetskapen har jag oxå.
Så då ska kappsäcken resväskan bara packas nu då.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0