Som att återställa sig.

Nä, det är sannerligen inte lätt att få nån slags ordning (ordning i detta fallet betyder att bli sund/ mindre onyttig/ några kilo lättare) på livet såhär efter semestern när allt man vill är att hänga kvar vid den sista lilla strimman sommar som är kvar, vilket lätt leder till ett glas rosé på en uteservering när vädret tillåter.
Jag har lagt större delen av semesterkassan på restaurangmat och tillhörande dryck denna sommaren, både till mig själv å andra. För det är ju lixom ett jäkligt trevligt sätt att umgås. Att jogga några kilometer tillsammans är fan inte samma sak, hur intensivt man än skulle försöka.
Men nu måste jag alltså skärpa mig! På riktigt. Det är detox gällande det mesta, men kanske framförallt det där vinet som är så gott att sippa i solnedgången. Och så måste det bli skärpning me träningen. Nu är det jag som släpar arslet till gymmet. Precis NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0