Som en mail-egotripp.

Det vuxna, och helt ärligt enda rätta, beslutet att inte åka till ön för en sista partykväll utan istället vara hemma å jobbladda togs med viss tveksamhet. Men det togs, å jag hurrar lite för det faktum att jag fortfarande har nån slags självbevarelsedrift kvar i mig.
Dottern har åkt till sin pappa och jag börjar verkligen jobbladda, vilket känns helt ok då det görs genom att börja gå igenom alla hundratals mail som ramlat in under semesterveckorna, och hitta rader från lyssnare (bla i USA!) om hur fantastisk vår kanal är. Vår lilla, lokala kanal är verkligen poppis!
Jag blir omåttligt stolt över att vara en del av det som lovordas och det gör mig bara mer motiverad att fortsätta de planer som finns för att göra kanalen ännu bättre.
Så gasen i botten - we´re gonna kick ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0