Som tröttma å planeringskaos.

Jag är lite osäker på hur jag tänkte när jag packade träningsväskan i morse, men att jag skulle ha nån slags ork kvar med fem timmars sömn som backning - särskilt med tanke på den helg som varit - följt av över tolv timmars jobb, va ju faktiskt högst osannorlikt. Hade jag inte varit så trött hade jag säkert kommit på det tidigare.
Det har alltså varit en extremt lång dag och min hjärna skulle lätt kunna få potatismos att framstå som en högre utvecklad intelligens.
Det känns som att jag mest använder min tid åt att planera å organisera, boka möten å jobbträffar å resor på alla möjliga håll, planera kortsiktigt å långsiktigt åt både mig själv å andra. Jag storasystrar genom att trixa ihop en Lisebergshelg me minsta syskonen, styra upp gemensamt födelsedagskalas me mellanlillasyster å att meddela min brors laktosintollerans inför bröllopet vi ska till (nej, han hade garanterat inte kommit ihåg det själv och bruden va för övrigt redan lite trött på hans bristfälliga information).
Jag önskar så att dygnet hade fler timmar, å just nu önskar jag att jag kunde använda dem alla till att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0