Choklad+ havssalt= sant.

Kan inte riktigt bestämma mig för min ståndpunkt i ett högaktuellt ämne.
Om huruvida den som kom på det där att choklad å havssalt är en bra kombination ska få nåt slags pris, eller nåt slags straff.
Ämnet är högaktuellt endast för att jag älskar choklad i allmänhet, å den me havssalt i synnerhet.
Man kan ju då tycka att ett pris ligger närmast till hands vid första anblicken, men icke.
Choklad ställer ju faktiskt till det oxå. Ger hål i tänderna å krossar bikinidrömmar. Fast lite bra för hjärtat är det ju samtidigt har jag hört. Å det frigör lycka i kroppen minsann, som om man är kär.
Det tål nog vidare fundering det här, men jag lutar åt prisvarianten. Ros vinner på nåt sätt alltid över ris i slutänden.
Det gör choklad oxå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0