Flowerpower.

Idag fick jag blommor å choklad. Igen.
Älskar när det händer!
Jag låtsas att det inte alls har me gårdagen att göra, utan att det bara är en härlig tisdagspresent utan anledning alls. Vilket jag förvisso vet att det faktiskt lika väl skulle kunna vara.
Hade inte haft nåt emot om detta är början på en ny tradition. Blommor å choklad lite sådär varannan dag. Eller, en gång i veckan kanske räcker. Gärna på tisdagar då, eftersom de stackarna kan behöva all hjälp de kan få att bli lite roligare.
Blommor har verkligen en gladeffekt som heter duga. Särskilt tulpaner.

Presenter över lag är ju underskattat. Särskilt såna där oväntade.
Förra veckan när jag kom hem satt en rosa ballong på min dörr, me texten "Välkommen hem Angie".
En fin gest att mötas av, efter typ ett dygns resande. 
Har dock fortfarande ingen aning om vem som lämnat den. Dotterns förslag var Ica, ett enligt henne uppenbart svar me tanke på loggan som prydde ena sidan. "Det står ju här mamma! Ica."  Jag förklarade att jag inte är en så viktig kund för dem samtidigt som jag började klura på annorlunda å roliga sätt att göra riktad reklam.

Anyhow. Present är kul, både att ge å få.
Blandar man dessutom engelska me en bit göteborgshumor blir det ännu roligare: 
"Don't let the past steal your present. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0