Som att inte riktigt orka.

Bitchalert! Jag är på ett utomordentligt dåligt humör utan att riktigt veta varför.

Började dagen me att knappt börja den.
Va alltså länge väldigt tveksam till om jag skulle kliva ur sängen eller ligga kvar å bara låta dagen gå. Låta livet fortsätta utanför å lixom ta en timeout.
Mitt jävla alarm har en hög å irriterande signal som gör att man borde vilja stiga upp direkt, men ändå snoozade jag typ en timme. Kom såklart för sent till jobbet.
Ful i håret dessutom.

Kanske är det den satans vintern, som i mitt tycke pågått ca fyra månader för länge nu.
Kanske är det en brist på närhet.
Kanske är det känslan av att allt står å stampar.

Eller är det bara en såndär dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0