Som plan.

Hämtade kollegan från flygplatsen förut. Det känns alltid lite tråkigt att va på flygplatsen utan att faktiskt själv få flyga nånstans. Flygplan utan mig är den sämsta varianten. 
Kollegan hade haft en Stockholmsweekend.
Vi pratade om hur fort inte bara helgen, utan hela veckan, har gått. Å hur fort all tid går.
Man hinner knappt blinka.
Å trots att jag sov längre än vanligt både igår å idag så är jag en ganska otuff hög i soffan just nu. Som om åldern tar ut sin rätt kanske. Åldern å livet.

Jag försöker planera det sistnämnda. Timme för timme, dag för dag, vecka för vecka.
Vi kan vara överens om att effektivitet inte bara är ett ledord utan snarare en livsstil.
So what om jag inte flyger så ofta som jag vill. Plan som plan.
Luft å kalender är allt som behövs oavsett.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0