Som stötfull.

Trött. Förvirrad. Elektrisk.
Dagens tre adjektiv.
Trött är ju inget nytt, jag sover för lite å vaknar för sent me en känsla av att någon skämtar när klockan ringer. Inte en gång har det varit ett uppskattat skämt, I tell you.
Förvirrad är till viss del oxå sen gammalt, fast ändå inte.
I vilket fall ligger fokus på elektrisk.
Jag är elektrisk. Vilket ju är coolt om man sjunger på engelska å kanske inte menar det bokstavligt, eller om det innebär att man åtminstone kan ladda mobilen på sig själv.
Jag. Är. Elektrisk.
Bokstavligt talat.
Jag får stötar av allt, hela tiden. Idag, på väg till bilen, fick jag plötsligt tre snabba stötar utan att ens röra nåt.
Om jag är så full av energi borde jag väl iallafall känna mig piggare?
Lixom laddad. 
Nu är jag mest som en stötfångare. Me flygigt hår.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0