Som ett penntroll.

Dilemma.
Träning ikväll igen. Enligt mitt nya program.
Vilket, precis som igår, innebar armträning.
När jag hade duschat ikväll fixade jag håret på ett lite roligare sätt än vanligt. Av ingen annan anledning än att jag gillar att förändra mitt utseende i allmänhet å håret i synnerhet.
Nu dilemmat.
Imorn när jag vaknar kommer frisyren garanterat inte va sådär fixad längre utan behöver göras om. Dilemmadelen i det är att jag, tack vare två dagars träning, inte kommer kunna lyfta mina armar. På riktigt. Känner redan hur motståndet gör sig redo.

Ser ni nån imorn som ser ut som ett galet litet penntroll, fast me armarna hängande vid sidorna, är det bara jag.


Kommentarer
Postat av: Stina G

Penntroll eller inte? Vi tycker om dig vansinnigt mycket ändå!!! Puss och kram :-)

2011-02-23 @ 08:50:02
Postat av: Angie

Tack hjärtat!

Det blev verkligen penntrollsvarianten, men uppenbarligen var det ett lyckat drag eftersom jag hann få tre komplimanger redan innan klockan var tio:) En av dem var från din personalchef ;)

Puss

2011-02-23 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0