Årets skitdag. Me glädje.

Idag är en fullkomlig jävla skitdag. Åtminstone om man ska tro forskare.
Årets mest deprimerande dag säger de.
Man är trött på vädret, pank efter alla helger å kanske inte helt motiverad på alla plan.
Skilsmässor å seperationer står som spön i backen hela januari.
Dessutom är det måndag.
Dagens väder har tagit fasta på detta å är alldeles grått.
Rondellstaden blev dessutom ännu gråare idag när de plockade ner all fin belysning som hängt uppe över gatorna.
Så visst, point made.

Men jag säger stopp.
Tänker fan inte låta mig slås ner så lätt av den klassiska måndag-i-januari-fällan. 
Min dag är inte jävlig alls, trots att det är måndag i januari och enligt forskare årets mest deprimerande dag.
För jag är glad.
Det har jag bestämt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0