Låååångtråkigt.

Denna helgen kan mycket väl vara årets längsta.
Åtminstone den långtråkigaste.
För många var igår en bakisdag me pizza å film.
För mig var igår lite film, men mest en lång dag då allt va stängt. Noll bakis.
Jag fick storstäda hela lägenheten för att fördriva lite tid.
Rastlösheten hotade att förgöra mig annars.
Idag va väl lite bättre. Gymmet va åtminstone öppet. Å folk va väl lite piggare.
Jag hade alltså kunnat ta mig för nåt mer än de åtta kilometerna på en träningscykel.
Men det gjorde jag inte. Blev lixom bara inte så.

Nu kan jag däremot tänka mig att hitta på nåt.
NU. När klockan är kväll innan jobbdag.
Ibland är tajming min absolut sämsta gren.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0