Som söndagsdrabbad.

Kom precis ihåg varför efterfest till fem på morgonen sällan är en bra idé.
Hela dagen efter blir ju fullständig pannkaka!
Jag va alltså ute igår. Party i Rondellstaden, me efterfest för ovanlighetens skull.
Flera case av alla känner apan, men i övrigt inget speciellt. 
Väldigt lugnt me alkoholen i alla fall, så jag är lyckligtvis inte bakis idag.
Däremot söndagig å ynklig som om jag vore bakis.
Lyssnar på Melissa Horn å andra stackars röster som är lika förvirrade som jag. Ibland räcker det för att känna att nån förstår. Särskilt när sången heter Tyck synd om mig nu och det sjungs om söndag på Söder, tomma ord som fastnar och att ge allt man säger att man har.
Söndagig som sagt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0