Som att min kropp försöker säga något.

Det kan vara så att jag har druckit lite väl mycket kaffe å rosé på sistone. Det kan oxå vara så att just de två dryckerna är finfina exempel på vätskor som hjälper till att driva ut andra vätskor ur kroppen. Det skulle då kunna vara så att man bör dricka en massa extra vatten för att kompensera, men att det enda vatten jag har fått i mig de senaste dagarna - eftersom det inte varit strandväder, för då vet ju alla hur viktigt det är att dricka vatten - är de droppar jag av misstag svalt när jag gurglat munnen efter tandborstning.
Det är helt möjligt så att konstant kramp i vaderna är ett tydligt tecken på att man har vätskebrist, och att jag, om inte annat så för min gångstils skull, bör komma ikapp med vätskenivån i min kropp.
Vissa tecken är helt enkelt för smärtsamma för att ignorera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0