Som cravings.

Jag å mina cravings, en never ending story. Listan kan göras lång över saker som i perioder varit mina absoluta cravings och som jag då har knarkat ganska ohämmat; gröna oliver, avocado, glögg, knäckebröd, mörk choklad me havssalt... (sommartid såklart även rosé, men det blir lite jobbigt att prata om alkohol å begär i samma mening, så vi låtsas inte om det) När en craving har slutat har nästa tagit vid, å det är inte så att jag har valt dem, de har snarare valt mig. Jag har bara kunnat va tacksam när det varit relativt nyttiga saker.
Listan över konstanta cravings, de som lixom aldrig byts ut, är lite kortare;
kaffe och sms.

Kanske jag har fått den beroendegenen från hon som åt flera kilo morötter om dagen när jag låg i hennes mage, å därmed fick en alldeles orange liten bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0