Som bråksjukma.

Hörde av min kollega på radion att singlar oftare hamnar i bråk på jobbet.
Ja?! Ska det vara konstigt?!
Helt ärligt, jag hamnar oftare i bråk överallt när jag är singel. Alltså, inte så att jag ofta hamnar i bråk överallt, utan mer att jag är mer bråksugen i olika situationer. Framförallt när dottern - som brås lite väl mycket på sin mamma gällande den dära viljan å därför är ganska enkel att trigga till bråk - är på samma humör. 
Har ju helt enkelt en massa gräl i mig som måste få utlopp då å då, det har väl alla någorlunda normala människor som inte går genom livet me problemen kokande djupt inne i magen eller sopade under mattan? Är man då singel blir det ju inte en naturlig ventilation hemma, typ över de där triviala sakerna som sopor, kläm mitt på tandkrämstuben, eller svärmor. Det saknar jag.
Visst låter det sjukt, hur en av grejerna man kan sakna med ett förhållande, är att bråka. Fast.. om man tänker på hur himla bra försoningssex kan vara så är det faktiskt inte märkligt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0