Som en favvogubbe i ett kök.

Härliga härliga Plura besökte Äntligen Morgon i morse.  
Ikväll är det nån slags nypremiär för programmet som heter Pluras Kök. Det är en verklig favvo, precis som Plura själv har blivit. Jag vill lixom flytta in i hans kök å bara bo där. Alltid.
Mat, vin å sång tillsammans me fina människor måste väl vara en av de bästa kombinationerna i världen. Å trots att Plura springer omkring me sin stora mage utan tröja - vilket ju är vansinnigt äckligt i vilken miljö som helst, men framförallt i ett kök - så är han förlåten det å lite till för allt annat är så ljuvligt. 
 
Det jävliga i kråksången är att 'Pluras kök' sänds precis samtidigt som världens bästa 'Cougar Town' å jag har ingen såndär nymodighet som gör att man kan spela in ett program å titta på ett annat. Damnit.

Meeeen, jag har ju tidigare sagt att jag vill bo i Cougar Town, å nu säger jag att jag vill bo i Pluras kök. Om vi bortser från min förkärlek att flytta till tv-program - även om Pluras kök kanske är lite mer verkligt ändå - så vore ju den perfekta lösningen att Plura flyttar till CT, jag flyttar till hans kök å får det bästa av två världar.
Piece of cake?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0