Som social.

Jag har en extrem förmån i mitt jobb, när det gäller att träffa människor. Alla sorters människor i alla sorters situationer. Det är bilmekare, strama direktörer, skojfriska kvinnor å män me trivsamma jobb, artister och olika mer eller mindra kända personer. Tvära kast.
Idag gjorde jag en intervju med Pernilla Andersson, inför morgondagens radioshow. Fyra minuter snack, som fullkomligt bryter mitt, för stunden ganska träliga, kontorsjobb.

Lyckligtvis är jag en extremt social person - även om det finns stunder då jag bara vill ligga under en filt i soffan å inte snacka med någon för att jag bara inte ooooorkar me folk. Men mestadels är möten me människor nåt av det bästa som finns.
Snälla Gud (om du finns, för jag har starka skäl att tvivla) låt mig aldrig bli en bitter gammal enslig typ som svär åt skrattande människor. Aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0