Tro, hopp å kärlek. Fortfarande.

Idag, för exakt ett år sedan skrev jag något i min gamla blogg som jag inser stämmer precis lika bra fortfarande.
Vissa saker är lixom beständiga.

"Saker händer, både bra å dåliga.
Ibland kan det tyckas orättvist fördelat. Som att de bra människorna får mer av de dåliga sakerna, å tvärtom.
Men i slutänden tror jag ändå att det finns en rättvisa.
Det måste det göra, å framförallt måste jag tro det.
Annat kan man inte göra. Då förlorar man.
Det finns lixom en anledning till kombinationen av orden Tro, Hopp å Kärlek.
Även om de alla ibland känns långt borta."

 "Through the storm we reach the shore..."

Som sagt, vissa saker är beständiga.
Tisdagar tillexempel. Idag är faktiskt en variant av ovanligt lyckat slag, jag är vad man kan kalla i ett härligt flow nu. Jobbmässigt åtminstone.
Antar att saker å ting inte kan förändras för mycket på ett år ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0