Som att ha det bra.

Jag skulle kunna kopiera förra onsdagens inlägg, för denna ser ut att bli ungefär likadan, vilket är väldigt bra.
I morse kontorsfrulle me grabbarna - tyvärr utan snyggynglingen med de ljuvliga kramarna.
Ikväll sedvanligt onsdagshäng/ sushi-å-tv-mys/ pyamasparty me fina P hemma hos mig - jag älskar hur de väljer just torsdagar att stänga av hennes vatten tidigt på morgonen, som om de kände till våra rutiner.

Fortfarande härjar pollentröttma å godissug i mig, men jag tänker att det ju finns värre saker att leva med ändå.
Ibland slår det mig hur fruktansvärt dåligt jag mådde vid den här tiden förra året, hur långt ifrån idag det var, å hur jag aldrig vill hamna där igen.
Jag grät. Det var vad jag gjorde förra våren. Jag grät. Å sen försökte jag vara jättestark å bra å glad, vilket gjorde att jag bara grät ännu mer eftersom det inte alls va sant.
Så om pollentröttma å godissug är mitt värsta nu kan jag ta det. No big deal.

Förresten blir det vin ikväll. Lite sådär av inga å alla anledningar på samma gång. För att fira onsdag å vardagslycka å att hela mitt liv äntligen är vår igen, med ljusare dagar å kortare nätter.
För att jag har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0