Som en golfare.

Jag spenderar större delen av dagen på golfbanan. Jag vet, det är märkligt.
Den lite mer logiska förklaringen är att vi har företagsgolf, å att jag är där för att representera, ta hand om, va glad å köra golfbil. Typ.
Hoppas dock att vädret bestämmer sig för att ljusna upp lite, eftersom det lämpar sig bättre me sol när man drar omkring i flera timmar på en golfbana. Särskilt om man inte är en riktig golfare, utan faktiskt bryr sig mer om look än sving eller putt.
I morse stod jag förresten å tittade in i min golfgarderob - den som är riktigt imponernade me tanke på att jag inte är golfare - och funderade på om jag skulle proffsdressa mig, å bara se sådär bra ut så att de andra skulle va glada att jag inte va me å spelade utan gav dem chansen att vinna.
Sen kom jag på att minst hälften av deltagarna vet att jag inte kan spela ändå.
Jeans å kilklack ftw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0