Som ytterligare en tisdag.

Dricker kaffe å tänker i pepp-syfte på stundande onsdag för att göra tisdagen lite piggare å bättre. Det funkar faktiskt. Om jag dessutom tänker på ett inte helt omöjligt helgscenario så ilar det av ljuvlighet längs ryggraden, men det berättar jag bara om det faktiskt blir så, troligheten är nämligen inte på min sida å nederlagsrapportering är tröttsamt.

Det kom visst lite snö här oxå idag, men sånt låtsas vi inte om för den försvann så fort den landade på marken, å snö i maj borde ju inte få nån uppmärksamhet alls för tänk om den får för sig att den är uppskattad å kommer tillbaka. Nä hörrni, vår är våren, enough said.
Jag vill egentligen hyra romkoms å käka smågodis hela kvällen, men så blir det inte. Istället är det Fröken Platzer som mellan tvättstugebesöken släpar sitt arsle till gymmet. No pardon. 



♪♫♪♫♪ ..om jag ger dig mina tårar men är stark när du är svag
spelar Sweet home alabama på en lägereldsgitarr...
..om jag skrattar på rätt ställe fast det inte är så kul
om du tror att jag är farlig kanske tänder du på det...
vill du ligga me mig då, om sanningen ska fram
vill du ligga me mig då..?
 ♪♫♪♫♪

Som ett hubbabubba under skon, I tell you!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0