Som historiskt.

Jag provkörde bilen förut. Bilen som är mycket mer jag än den gamla å numera ganska slitna V40 jag kör runt i nu. Bilen som är en liten, tuff cab. Solvänlig alltså.
Jobbigt förresten, att försöka sälja en cabbe till mig när solen lyser å jag älskar livet. Inte! Men trots att jag blev lite kär - vilket i princip innebär att jag inte har nåt val - så ska jag fundera tills imorn. Löjligt vuxet, jag vet, men nån gång ska man väl va sån oxå kan jag tro. (Åtminstone är det lika bra att låtsas vara efter att lillebror sa att jag borde va det).

Idag har varit, å är fortfarande, ungefär lika intensiv som igår, å fast jag faktiskt gillar att ha det så är jag ganska mör redan. Kom förresten på att jag inte druckit kaffe sen förmiddagen, å nu är det för sent eftersom jag i det avseendet är värsta gamla tanten som inte kan sova me koffein i kroppen.

Nåja, det är i vilket fall en bra tisdag. Inte lika bra som gårdagen, å förmodligen inte i närheten av morgondagen, men bra. Vi har våren att tacka för det.
En bra tisdag hände i maj. Skriv det i historieböckerna gott folk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0