Som inspirationsdämpad.

Det är märkligt hur man ibland kan ha så mycket att säga, å andra dagar ingenting. De senaste dagarna har jag varit tystare än vanligt, på alla sätt - framförallt i telefon på jobbet, vilket egentligen är ganska ofrivilligt från min sida, utan snarare berott på en svarsoförmåga bland mina kunder - men ändå har jag inget att berätta.
Såklart skulle jag alltid kunna babbla om kärleken till mannen, eller att jag ska dra med min hockeytokiga dotter å min söta lillasyster på matchen ikväll, hur kallt å mörkt det är ute eller hur människor lixom aldrig slutar att förvåna.
Men... nä. Det är som att allt viktigt redan är sagt.
Kan ni hjälpa mig? Vad ska jag skriva om?
Inspirera mig goddamit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0