Som Puh säger.

"Låt oss gå och hälsa på allihop, sa Puh. Vi ska gå för att det är Torsdag, och vi kan önska dem alla en Glad torsdag."

Jag vill, precis som Puh, ta en liten jobbpaus i denna tidiga timme å önska er alla en glad torsdag, även om jag inte hinner springa runt å hälsa på, eller ens vet vilka alla ni är.
Det bästa med glada torsdagar är att de följs av underbara fredagar, som lixom är alldeles glada av sig själva just för att de är fredagar. Imorgon ska jag å dottern ha myskväll själva, innan mannen kommer - förmodligen har jag redan hunnit somna då å han får pussa min panna i sömnen, medan vi båda fortsätter hoppas att en flyglinje mellan Rondellstaden och Oslo är nära - å allt är precis sådär som det är efter en lång arbetsvecka.
Men först är det jobb, å ikväll ska jag till stallet för andra gången denna veckan! Nog för att det är mycket nu, men mycket av den där myckenheten är faktiskt himla bra ändå.
Så, Glad Torsdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0