Som gonatt.

Huvudvärk å lätt illamående ändrade mina kvällsplaner, men lindrades något av de rosor som kom med blomsterbud från mannen som så uppenbart gillar att skämma bort mig, vilket jag inte har det minsta emot. Som om det inte vore nog får jag både hans och några av mina underbara vänners sällskap redan imorgon kväll då vi ska dricka vin å mysa å låtsas att vi inte är det minsta trötta sådär som man tydligen blir på fredagar nu för tiden.
Men ikväll tänker jag inte låtsas bort nån tröttma alls. Ikväll tänker jag för en gång skull somna med marginal till midnatt, vilket i princip betyder nu.

"Sweet dreams till sunbeams find you.
Sweet dreams that leave all worries behind you.
And in your dreams whatever they be, dream a little dream of me."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0