Som drunkningsrisk.



Ni vet när man hittar en man, å sen hittar en låt som är lite passande till den där mannen?
Förlåt att jag tjatar, men så gör man när man har hittat någon som är sådär. Å som dessutom ser vem som är jag men tycker om mig ändå. Eller just därför.
Alldeles nyss insåg jag dessutom att den där mannen måste ha tagit bort allt det där som hotade mitt badrum med översvämning varje gång nån duschade. Det pinsamma är att det måste ha varit nästan två veckor sen. Jag upptäckte alltså alldeles nyss, fastän jag såklart har hunnit duscha massa gånger sen dess. Jag vet inte vad jag ska skylla på, men jag vet att det nu är större risk att drunkna i det där stora hjärtat än i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0