Som en födelsedag.

"Ja må hon leva, ja må hon leva.." Jag nynnade lite för mig själv när jag vaknade i morse, sen ringde min familj i omgångar å sjöng för mig. Födelsedag alltså. Den första sen jagvetintenär då jag vaknade utan nåt som helst sällskap å somnar likadant, å trots de hundratals grattishälsningar jag redan har fått så känns det ändå inte som en födelsedag, utan mer som en vanlig regnig måndag efter en ganska intensiv helg. Märkligt såntdär.
Så som svar på frågan man alltid får när man fyller år: Det känns ingen skillnad alls, vilket jag antar är en positiv sak, när man faktiskt tillhör kategorin som numera får ett plus bakom siffran.
Nu går jag i vilket fall till PM och firar. Kanske det känns annorlunda då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0