Som en helt vanlig höstmåndag.

Det var ganska segt att stiga upp i morse, när regnet föll och mörkret var sådär närvarande som det bara borde vara under de timmar man sover. Hösten är verkligen här och det gjorde lite ont i hjärtat när jag tänkte på att det är nu det börjar på allvar. Mörker när man åker till jobbet å mörker när man kommer hem.
Jag har redan jobbat i en timme å har lite mer än tolv timmar jobb kvar innan jag får ramla in i min lilla lya som doftar av utslagna liljor och återigen omges av det där mörka.
Ni vet den känslan?
Jag väntar fortfarande på en chans att rösta bort regn å mörker ur mitt liv, men tills det händer lyssnar jag på bästa Godmorgon-låten.
Man kan inte inte bli glad av den:




God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0