Som en lyxapa me tid.

Vet inte varför, men jag blir bara lite trött på det mesta ibland, å idag är tydligen lite av en sån dag. Trots att jag fortfarande har chokladdoft kvar på kroppen, å att solen skiner från ganska blå himmel, vilket egentligen är två väldigt bra anledningar att inte va det minsta trött alls.

Alltså, jag älskar mitt jobb för det mesta, men ibland önskar jag bara att jag kunde få vara en såndär lyxig hemmafru som har tid me livet plus lullull. Livet Deluxe. Då skulle jag tillåme kunna tänka mig att laga mat varje dag. Eller ja, det beror ju på exakt hur lyxig hemmafru jag har möjlighet att vara, för det finns ju faktiskt folk som får betalt för att laga mat till andra, å sånt ska ju främjas såklart.

Fast ikväll ska jag svettas å bli lite smutsig, kanske trampa i skit å inte bry mig om annat än där å då. Å jag ska le hela tiden. Det är me andra ord återigen dax att åka till stallet - en lyx i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0