Rondell.

Måste ändå säga att jag gillar rondeller.
Bättre flyt i körningen än me trafikljus.
Å jag gillar flyt.
Alla behöver vi det.
Baksidan me rondeller är att man lätt kommer tillbaka.
Vilket man kanske inte lika ofta vill.
Åtminstone inte om man bara använder rondeller som metaforer.
Jag gör både och.

"Runt, det går runt, det går runt,
å klänningens tyg är så tunt.
Kom kyss mig igen, 
vet du hur det känns
när man lever på en enda sekund..."

Ibland får rondeller lixom va med i sånger oxå.
För att det kan kännas så.

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Hi hi Nicklas Strömstedts gamla dänga det var inte igår. :-)

2010-09-24 @ 19:07:14
URL: http://foxxybling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0