Som Angies kök.

Man brukar säga att köket är hemmets hjärta, festens självklara samlingspunkt, The place to be helt enkelt.
Det blir allt mer tydligt när man tittar på Plura å hans härliga kök, eller det underbara kökshäng man brukar ägna sig åt i Cougar Town.
För att vara en tjej me sjukt litet matlagningsintresse är jag extremt intresserad av kökstid. Särskilt ett kök där vin å vänner är så självklart som i de båda ovan nämnda fallen. Jag vill ha det likadant.
Efter att ha funderat lite kom jag fram till att det bara finns en vettig lösning på det. Angies kök.
Jag bjuder helt sonika hem ett gäng sköna människor för att hänga å dricka vin - konstaterade ganska snabbt att vi blir för många för att laga mat - å så blir allt precis sådär otvingat härligt som man vill att det ska va. Den som vill får mer än gärna spela gitarr å sjunga, den som känner sig bekväm i bar överkropp är välkommen att köra det stuket oxå. Inget knussel i mitt kök inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0