Som talangfull.

De hade nån slags talanguppvisning i samband med familjefesten igår. Jag hade lyckats komma ihåg fika - även om den bestod av en köpt variant som klart och tydligt visade hur lite bullmamma jag är - och vi hade flyttat inomhus så jag lämnade filten i bilen.
Man kan väl efter det där konstatera att vissa föds me takt och ton - andra inte. Och jag vet att de är barn, vet att det är en fantastisk bedrift av många att ens ställa sig på den där scenen, vet att applåderna bör va lika stora efter varje nummer, men det är svårt tycker jag. 

Dottern? Hon sjöng rent å fint. Jag tror det va uppfattningen även om man inte hade föräldrainställda öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0