Som nåt jag inte orkar rubricera.

Ärligt talat hörrni, alla statusuppdateringar på fejjan om adventspyssel, julstädning å lussekattsbak får mig mest att vilja gå i ide. När dottern frågade förut om vi kunde julpyssla lite ikväll slutade det me att vi pärlade varsitt armband å jag lovade att plocka fram adventsljusstakarna på fredag. Eller lördag. Där är nivån.
Fina L ringde förut å frågade om läget, jag svarade ungefär att det är så mycket att jag faktiskt inte hinner fundera på hur mycket det är så därför är det nog ok. Typ.
Man kommer långt i julstämningen me värmeljus va?


Kommentarer
Postat av: Stina G

Skit i pressen från andra. Man tar ju det precis till den nivån man själv orkar!!!

I år har jag mycket adventspyssel andra år har hag bara satt fram en "snopptomte". Som sagt man lägger ribban på sin egen nivå. :-)

Kram!

2011-11-24 @ 13:52:30
URL: http://foxxybling.blogspot.com/
Postat av: Angie

Tack gumman, jag vet... men man vill ju som sagt hinna så mycke ;)

Kramar

2011-11-24 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0