Som ansiktsdyslexi.

Jag har fan blivit ansiktsdyslektiker! Alltså, jag har alltid varit så sjukt bra på att komma ihåg folk, sådär så att när man hälsar på varandra tio år senare kan jag säga att vi har träffats, fast alltid haft full förståelse för (å i många fall tillåme utgått ifrån) att de inte kommer ihåg mig.
Nu - not so much! Framförallt är det kostymerna i övre medelåldern som har blivit lite för många för att hålla redan på, vilket ju är dumt, med tanke på hur ofta kostymer i övre medelåldern är viktiga människor som är bra att komma ihåg.
I eftermiddag ska jag på nåt som kallas företagardagen, vilket är en tillställning med föreläsningar, prisutdelningar å mingel. Företagardagen. Kan vi ana att det är en å annan kostym där..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0