Som att schemalägga Q1.

Vi har ju nyligen varit iväg alldeles själva bland massa araber å italienare - jag blev flera gånger varje dag tilltalad på italienska, vilket kändes lite smickrande eftersom jag ju har mitt Italien-älsk i mig, men killen med solblekt svenskhår jämte mig lurade såklart inte nån - fast mannen kan nog ha en poäng i att vi kanske bör b-o-k-a en helg för oss själva, med tanke på att helgerna framöver på olika sätt innehåller sällskap av andra långt fram i mars. Eller, det kanske har hunnit fyllas på till april nu förresten.
Det här med långdistansförhållande som innebär att i princip allt umgänge ska komprimeras till helgerna är en lite intressant (jag använder ordet intressant eftersom nytt år betyder att se möjligheterna) sak att pussla ihop kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0