Som sånt.

Jag vet, jag har verkligen blivit sämst på att uppdatera er om min värld. Jag skyller allt på våren, solen, kärleken, ni vet, allt det där som gör att man har så mycket att annat att lägga tid å tankar på.
Nu är det vår, men snart blir det tydligen vinter igen för en stund, å jag skulle haft en massa ledig tid i helgen till att städa både hem å huvud, men istället verkar det bli en helg me sjukt barn - hon skulle åka på gympaläger, ätit lite för mycket godis å kanske längtat hem en smula - som nu är feberynklig.  
Själv har jag plötsligt blivit orkeslösheten personifierad, å jag skyller på pollen (eller är det för tidigt att göra det?) å sympatitröttma me preggosystern.
Snart är det några timmars radiosändning, sen ska jag minsann krypa upp i soffan med dottern å ett glas rött å låta all den där tröttman ta ut sin rätt över mig.
Inget blir nånsin som man tänkt sig, men det har en förmåga att bli ganska bra till slut ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0