Det är procenten som räknas.

De senaste två kvällarna har jag varit en runda på krogen.
Av olika anledningar. Me olika sällskap.
Men båda kvällarna har faktiskt varit 100% kul me 0% alkohol.
Min karaktär imponerande närvarande.
Ikväll blir däremot inte särskilt alkoholfri. Glöggen ska värmas å skumpan ligger på kylning.
Undrar om karaktären ändå kommer finnas kvar.

Ikväll är det nämligen julfest.
Inte för hela företaget. Inte ens för regionen vi tillhör.
Julfest för oss som tillhör Växjökontoret alltså.
Vi blir fem pers. Jag å grabbarna.

Jag hörde precis på radion att hela 16% träffar sin kärlek på julfest me jobbet.
Vet dock inte vilka de 16 procenten är, vad de är procent av, eller om kärleken varar längre än julfesten.

Av de fyra grabbarna som ska me på vår julfest ikväll är 50% för unga å 50% för upptagna.
Nåt säger mig att jag tillhör en grupp på 84%.

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror nog att du står utanför den statistiken Angie!

2010-12-18 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0