Önskefull.

Kära tomten. (Eller rik å omtänksam människa som läser detta)

Tänkte jag skulle ge mig på det där me önskelista.
Ordentligt.
Kan Britney, kan jag.
Alltså, det finns några önskningar som är större än andra, men likheterna är många på flera områden. Så om du lixom samlar ihop kanske det går enklare.
Eller, gör som du vill förresten.  

Det kan, vid första anblicken, tyckas vara en dyr å ganska komplicerad önskelista.
Vid närmare granskning kommer du inse att den är precis så dyr å komplicerad som synes.
Men det är väl därför man önskar sig eller?
Here we go.

- Ny bil. (Pålitlig. Snygg. Snabb.)
- Ny säng. Alternativt starka sömnpiller.
- Skor. Alltid skor.
- Ny dator. (Pålitlig. Snygg. Snabb.)
- Tålamod.
- Man. (Pålitlig. Snygg. I n t e snabb.)


Jag förstår att sista punkten kan vara lite för mycke begärt.
Snabbheten kan alltså, om nödvändigt, kompromissas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0