Dåligt väder å dåliga kläder blir ändå bästa.

Efter dagens träning tog jag tolv minuter i solariet.
Tolv minuter, tänk vilken skillnad det kan göra.
Kände att jag va lite för genomskinlig för mitt eget bästa innan.
Lätt försvinnande mot snön lixom.
Jag å snö är lika överens som jag å kläderna i min garderob just nu.
Dåligt väder OCH dåliga kläder alltså.
Visst är det väl märkligt hur man kan ha tre överfulla garderober, men ändå inget att ha på sig.
Åtminstone funkar det väldigt ofta så för mig.
Det är mest som att kläderna hånskrattar åt mina försök att hitta nåt.
Jag öppnar å stänger. Öppnar å stänger. Öppnar igen.
Som om det tillkommit nåt nytt sen jag kollade sist.
Det har det såklart inte.
Även om det faktiskt har hänt att jag hittat kläder som jag lixom glömt bort.
Tillåme me prislapp på.
Nu hittar jag tyvärr inget alls. Imorn är det fest å en sopsäck är det mest lovande plagget just nu.
Provade klänningar förut.
De skrattade oxå lite åt mig.
Vännen föreslog hållinstrumpbyxor när jag tjurade till henne.
Hmm. De va såklart redan på.

Nåja.
Det blir fest ändå.
Växjös Bästa fest.
Det hör man ju på namnet.


Kommentarer
Postat av: Lina Ländin

Hallå tjejen

Kul att läsa din blogg :)

Lite sent ute kanske men kan du fixa två biljetter till nöjesfesten ikväll?

Kram Lina (Telekonsult)

2010-12-29 @ 15:51:06
Postat av: Angie

Hej Lina!

Såg tyvärr inte ditt meddelande förän idag! Ring nästa gång ;)

Kul att du gillar bloggen :)

Kram

2010-12-31 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0