Virvlande yra.

Den där treordsanalysen gjordes förresten. Över några glas rött i ett lördagsvirvel.
Snöyra utanför å allmän yra inuti.
Inga konstigheter.
Vissa saker är helt enkelt för självklara för att ens analyeras.
Så analysen blev mer över hela situationen.
Häftigt.
Ordet som sammanfattade allt.


By the way, om ni vill regera drinkblandning;
hallon, vanilj och smörkola.
Jag bad om nåt syrligt och det var vad jag fick.
Döm inte ut förrän ni har testat.
Ibland ska man helt enkelt låta bartendern briljera. Tro på att man faktiskt får det man ber om.
Saker å ting har en förmåga att överraska.
Varför skulle en man me alkohol va ett undantag?
Eller förresten, svara inte på det.. 


Den virvlande yran fortsätter.
Drivor gör vägarna svårkörda, men jag kör på.
Britney Spears sjunger önskningar till tomten på radio.
Fast hon har egentligen bara en önskning. En enda.
Det är väl fan lika bra att önska på när man ändå önskar.
Så kanske nåt slår in.
Jag tänker önska. Massor.
Som sagt, saker å ting har en förmåga att överraska.
Varför skulle en man me skägg va ett undantag...?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0