Horoskopbra.

"Det finns bara ett problem just nu och det är att hösten har gjort dig låg på energi.
Allt annat går som på räls och det dyker hela tiden upp nya nöjen, nya äventyr och nya erbjudanden.
Försök inte hinna med allt, då blir du bara utmattad. Sålla istället och välj de allra bästa bitarna."

Ovanstående rader är mitt horoskop för perioden 28/10-10/11.
Jag är jungfru. Stjärntecknet alltså.
Kan känna att de har skrivit bra denna gången.
För sånt kan ju va lite si å så me.
Alltså, första meningen stämmer ju iaf.
Å delen om utmattning.
Resten väntar jag intensivt på.
Fast, om de menar går på räls som i liknelse me SJ så funkar den meningen faktiskt oxå.
Nöjen, äventyr å erbjudanden dyker väl för all del upp.
Men grejen me SJ är ju det där me tajming.
Eller att ens komma fram alls.

Vidare läser jag att jag kommer få bra flyt.
Kärlek/ sex 4 av 5.
Kul/ nöjen 4 av 5.
Tur/ pengar 3 av 5.
Intressant hur de klämmer ihop kategorierna sådär.
Kul å nöjen kan jag iofs förstå.
Men kärlek å sex behöver ju inte alls hänga ihop.
Samma me tur å pengar.
Betyder det då att man kan få nåt av det?
Å vem mäter? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0