Som att leva.

Jag har så mycket att skriva, men just nu blev allt lite blankt å jag är fortfarande matt av pollen å längtvärk å allt lixom rusar runt i mig å om en stund är det radiosändning vilket är nåt av det bästa som finns.
En vän gjorde mig ledsen, en annan vän gjorde mig glad, å jag tänker att det nog måste finnas små mörka moln även i den stora glädjen för så funkar livet.
Men morgonens doft av vår och ljudet av mina illgula klackskor som ekar mellan husen å påminner om att marken åter välkomnar skor me klack å öppen tå gör allt bra.

Vi hörs hörrni, alldeles alldeles snart, på gold24.fm. Då startar påskens uppladdning å jag ska minsann dricka ett glas bubblande rosé å skåla lite för livet, för mig, å för er, vilka ni än är. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0