Som en bra start på dagen.

I morse åt jag kontorsfrulle me alla grabbarna här, vilket alltid är lika mysigt. 
Snyggynglingen - som egentligen inte har me vårt företag att göra men ändå tillhör kontorsgänget av anledningar som är oviktiga i sammanhanget - kramade mig så innerligt att jag nästan ville gråta. Ni vet, den där effekten vissa människor har på en, när de lixom trampar rakt in i hjärtat å det är helt ok för det finns inget alternativ. Så gör han. Varje gång.
Jag försökte införa en lag på att han ska komma hit å krama mig varje dag, för så borde alla dagar starta, men det är ytterst tveksamt om hans arbetsgivare tycker detsamma.

I vilket fall, en bra start på en onsdag, som ju har ett försprång i veckodagsrankingen sen gammalt. Ikväll kommer fina P till mig, kör hela sushi-tv-te-å-choklad-racet som dessutom blir nån slags pyamaspartyvariant eftersom de stänger av vattnet hos henne å hon undviker stöket genom att sova över hos mig.

Wednesdays were made for a reason. A good one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0