Som en dejt me EMD.

Yr av överraskningsglädje från gårdagen fortsätter jag på samma tema. Denna gång blir det älskade lilla dottern som ska få nåt roligt att berätta när hon kommer tillbaka till skolan.
En konsert å träff me EMD!
Ok, hennes mamma kanske inte är jätteledsen över att få lite ögongodis å så, men framförallt är jag vansinnigt upprymd över att få ge henne denna möjlighet. Hon får så många gånger anpassa sig för mitt jobb, så det är kul att det faktiskt kan ge henne en förmån nån gång oxå.

Ikväll ska vi alltså stå i konserthuset å titta, jag menar lyssna, på dessa skönsjungande grabbar som förmodligen  - jag känner ju mig själv - kommer att förvandla mig till en sjukt pinsam morsa som börjar sjunga med i de 90-talslåtar som utlovas. Efter själva konserten blir det förhoppningsvis oxå en liten pratstund me grabbarna där jag nog ha en 50/50 chans att antingen fortsätta vara pinsamma morsan, eller bli typ coolaste morsan i stan. Troligen helt beroende på vem man frågar.
Oavsett vilket känns det som att kvällen blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0