Som en kärleksfull godisgris.

Men hörrni, det är nästan löjligt hur påverkad jag blir av det här underbara vädret. Vill lixom bara krama alla jag ser. Åtminstone var det min absoluta känsla när jag tidigare idag mötte en grupp brandinspektionsmänniskor, varav den ena killen va nåt av det snyggaste jag sett på länge. Om min chef inte hade gått jämte mig då hade jag eventuellt gjort något som förmodligen skulle kunna rubriceras som ofredande. Damn, he looked goooood!

Nu har jag precis varit i godisaffären å köpt stört mycke godis. Jag hävdar å det bestämdaste att allt ska läggas i diverse påskägg som jag ska dela ut, men sanningen är att jag kommer äta av det själv oxå, hur mycket jag än försöker låta bli. Jag är en g o d i s g ri s så till den milda grad att om det hade funnits ett VM för godisgrisar skulle jag kunna titulera mig världsmästare. Typ. Åtminstone me choklad, för det kan man ju faktiskt bara inte leva utan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0