Som nygammalt.

Hon hade faktiskt en ny plan idag, Stina. Inte gällande maten, vi åt sushi som vanligt, men gällande den där tråkvanliga killen som skulle hittas åt mig. Han var tydligen inte aktuell längre.
Istället beskrevs för mig en i högsta grad verklig person - till skillnad mot den tidigare visionen som målades upp. Den nye är inte tråkvanlig, men däremot alla de saker som jag tidigare svurit på att jag är klar med eftersom det upprepade gånger visat sig vara galet. Och nej, jag menar inte män i allmänhet. Syftar snarare på yrke och bostadsort vilket jag förstår låter fånigt, men tro mig, det har sin poäng.
Stina hade i vilket fall redan presenterat sin idé för killen i fråga, å jag lovade att åtminstone träffa honom när tillfälle ges eftersom jag vägrar bli en människa som inte kan ändra åsikt. 
Jag undrar om Ödet har tillgång till verb. Isåfall skrattar det garanterat åt mig just nu. 

Anyhow. Livet.
På vägen tillbaka till jobbet hämtade jag min cykel som fått nya däck å jag lovade mig själv att börja om me mitt liv redan idag. Efter tre veckor utan träning men me massor av godis känns det som en nödvändighet.
Ikväll blir det me andra ord löpträning, och därefter är saknade Cougar Town tillbaka i rutan.
Sådär ungefär ser min måndagstisdag ut. Alldeles ovanligt vanlig alltså.
Hur är din?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0